Akkor, ha az Ön által megadott e-mail cím szerepel a nyilvántartásunkban (tehát az Ön már a rendelkezésünkre bocsátotta), nem tudjuk feldolgozni a kérését. Ha olyan e-mail címre (vagy mobiltelefonszámmal) szeretné kommunikációs anyagainkat megkapni, beleértve a promóciós jellegűeket is, amelyet már valaki más megadott, (például olyan e-mail címre szeretne hozzájárulást adni, amelyet több kollégájával oszt meg, és az egyik kollégája már megadta az adott e-mail címet, akkor nem tudjuk feldolgozni az adatait a CRM-rendszerünkben). Ennek az az oka, hogy egy azonosított fiókot a CRM-rendszerünkben csak egy kizárólagos e-mail címhez vagy telefonszámhoz tudunk hozzákapcsolni. Ezt az Ön adatainak védelme érdekében tesszük.
Ha az Ön által megadott adatokat nem tudjuk összekapcsolni a CRM-rendszerünkben lévő fiókkal, akkor kérelmét el kell utasítanunk. Ezt azért tesszük, mert úgy véljük, hogy Ön nem jogosult a promóciós kommunikációnkra, mivel Ön esetleg nem egészségügyi szakember.
Ha nem tudjuk automatikusan összekapcsolni Önt a CRM-rendszerünkben lévő adatokkal, akkor a kérését manuálisan kell feldolgoznunk. Ezért előfordulhat, hogy egyik kollégánk megkeresi Önt, hogy további információkat kérjen, hogy kérését manuálisan tudjuk feldolgozni a CRM-rendszerünkben. Erre csak akkor kerül sor, ha az Ön által megadott információ nem elegendő a kérése automatikus vagy manuális rögzítéséhez.
A hozzájárulással kapcsolatos kérdések esetén kérjük, forduljon a Janssen Ügyfélszolgálatához.