Elektronikus aláírás – Tájékoztató

Tisztelt Partnerünk!

Tájékoztatni szeretnénk, hogy a Janssen-Cilag Kft. a jövőben elektronikus aláírással ellátott szerződéskötés keretében szeretne együttműködni Önnel. A magyar és EU szerződéskötési gyakorlat implementációjával az Adobe Sign rendszerben elektronikusan aláírt magyar nyelvű szerződés írásba foglalt, érvényes és hatályos szerződésnek minősül a felek között.

Amennyiben kérdése merül fel, vagy nem tudja elfogadni az elektronikus úton aláírt szerződést, illetve bármilyen hibát észlel, annak előzetes kijavítása érdekében kérjük jelezze ezt a janssenmedhu@its.jnj.com címre küldött emailben.

Kérjük kövesse az alábbi technikai tájékoztatóban foglaltakat a szerződés aláírásához. Az elektronikus aláíráshoz a Google Chrome, illetve az Internet Explorer 9 (vagy magasabb) a támogatott böngészők.

Technikai tájékoztató:

  1. Kérjük, hogy nyissa meg a Jansse-Cilag Kft.-től kapott email-t, majd kattintson a „Review and sign” linkre.
  2. Kérjük, hogy nézze át a dokumentumot, és a szerződés elolvasást és elfogadását követően, kattintson a sárga „Tovább” vagy „Sign” fülre az aláírásához.
  3. Kérjük, hogy kattintson egyszer a megjelenő boxra a dokumentum aláírásához.Az aláírás fajtái az alábbiak lehetnek: generált aláírás vagy biometrikus aláírás.
  4. Kérjük, hogy mindkét esetben először írja be a nevét a név boxba. Ez a folyamat egy aláírást generál.

    Amennyiben a generált alírást kívánja alkalmazni, kérjük, folytassa és kattintson az „Apply” gombra.

    Ha biometrikus aláírást szeretne,- ahol Ön az egérrel szabad kézzel írja le az aláírását-, akkor kérjük, hogy kattintson a „Draw” ikonra és kérjük, hogy írja oda az aláírását az egérrel. Ha véletlenül elrontaná, és újra szeretné kezdeni az aláírását, kérjük, hogy kattintson a „Clear” gombra és kezdje újra. Amennyiben az aláírását megfelelőnek tekinti, kérjük, hogy kattintson az „Apply” gombra.

    Mind ezek utána ki kell választania az aláírás okát minden egyes aláírásnál.

    Célszerű és a legegyszerűbb az alábbit választani, ami már eredetileg is adott: „I acknowledge that my electronic signature is the legally binding equivalent for my

    handwritten signature.”

    A legvégén pedig el kell fogadnia az alábbi nyilatkozatot, ki kell pipálni a négyzetet, majd a jóváhagyás gombra kattintani.

    A fentiekben leírt folyamat végére a dokumentum alá van írva, és látható, hogy az Ön neve, és mint aláíró automatikusan fel van tüntetve lent az aláírásnál és fent a feleknél is.

  5. A rendszer átvezetheti Önt a többi aláírandó felületre is, és amikor az összes szerződéses kijelölt részt aláírta, akkor megjelenik a „Click to sign” gomb és erre kattintva befejezheti az aláírási folyamatot.
  6. Tájékoztatni szeretnénk, hogy több mód van arra, hogy megtekintse az aláírt dokumentumot. Azonnal rákattinthat a „Download your copy” gombra és elmentheti a dokumentumot a számítógépére későbbi hivatkozásokhoz.

Tájékoztatni szeretnénk, hogy mindkét fél részére automatikusan egy másolatot kerül kiküldésre a szerződésről, amelyet egy emailhez csatolva, mint az aláírt szerződés kap meg.

Együttműködését köszönjük!

Janssen-Cilag Kft.